【*fam-Raws】EGOIST「elbadaernU」歌词翻译


elbadaernU

Vocal:EGOIST

Lyrics,Music&Arrangement:ryo(supercell)


翻译:浅川桃

校对:雪初花


It's swallowed up in the dark dark dark

那被湮没于无尽的黑暗

You are swallowed up

你也被吞没

that love

那爱

that hate

那恨

that past

那过往诸事

that pain

那彻骨之痛

and you know yourself

而你冷暖自知


I found between 0 and 1

我在0与1之前找寻

That's my name it's lost in everything

迷失在众生万物中的名字

but you know

但你知晓

You understand my feeling

你理解我的感受

例えば僕がキミなら

假如我是你的话

きっとこんな風に

必定会是这样

I said it's not that I love you

我曾说并非我爱你

but you love me

而是你爱着我

because I love you

只因我爱你


It's swallowed up in the dark dark dark

那被湮没于无尽的黑暗

You are swallowed up

你也被吞没

that love

那爱

that hate

那恨

that past

那过往诸事

that pain

那彻骨之痛

and you know yourself

而你冷暖自知

yourself

你冷暖自知


これは誰の顔だ?

这是谁的面孔?

僕の形はまるで不確かで

就像不真实的 可疑的

疑わしくて

我的容貌

やっぱ僕がキミでも

果然就算我是你

きっとこんな風に

也必定会是这样

I said it's not that I need you

我曾说并非我需要你

but you need me

而是你需要我

because I need you

只因我需要你


It's swallowed up in the dark dark dark

那被湮没于无尽的黑暗

You are swallowed up

你也被吞没

that love

那爱

that hate

那恨

that past

那过往诸事

that pain

那彻骨之痛

and you know yourself

而你冷暖自知

yourself

你冷暖自知

评论
热度(5)

© *fam-Raws | Powered by LOFTER